zde se nacházíte:
Úvod > Novinky

Novinky

24.10.2020

Objednávkový MERCH systém pro pokladnu

Základní funkcionality objednávkového MERCH systému pro pokladnu:

  • objednávkový skladový systém je určen pro prodej drobných předmětů (knih, suvenýrů, …)  v prostorách provozovatele na pokladně
  • řešení prodeje drobných předmětů na pokladně předpokládá centrální evidenci skladových položek (knih, upomínkových předmětů apod.)
  • prodej na pokladně se realizuje z centrálního skladu
  • MERCH předměty určené pro prodej jsou evidovány na skladových kartách a jejich pohyby (výdeje a příjmy) jsou evidovány formou výdejek a příjemek aniž by to práci pracovníka pokladny z hlediska jeho činnosti nějak ovlivnilo či zatížilo
  • Systém implicitně nabízí všechny položky, které je možné prodávat, ale prodávající má možnost jejich nabídku dle libovolného kritéria filtrovat
  • Ceny jednotlivých položek se implicitně uvádí v národní měně, ale systém je připraven i na prodej v různých měnách
  • Na pokladnách/prodejnách lze platit hotově nebo kartou
  • Systém umožňuje tisknout daňové doklady o zaplacení (např. na termotiskárně)
  • na skladový systém navazuje ekonomická agenda (doklady vystavené ze skladového systému se exportují do ekonomického systému)
    • systém je napojen na platební terminál pro platby kartou

Mohlo by Vás zajímat

22.09.2023

Nové šablony pro tisk kartiček na pojištění

Více
14.09.2023

Nové šablony pro tisk nabídek na svatby, svatební cesty

Více
11.09.2023

Nové reporty na identifikaci doobjednávek

Více
08.09.2023

Prohlídkové okruhy VIA UNESCO, CESTA ZA UMĚNÍM

Více
04.09.2023

Nová verze vstupenkového systému pro provizní prodejce

Více
31.08.2023

Nová verze rozhraní PEAR do účetního systému POHODA

Více
29.08.2023

implementace vstupní brány (turniketu)

Více

Pro koho pracujeme