zde se nacházíte:
Úvod > Novinky

Novinky

15.07.2020

Realizace pokladního vstupenkového systému v Zámku Kroměříž

Základní funkcionality objednávkového vstupenkového systému pro pokladnu:

  • je určen pro prodej vstupenek v objektech provozovatele (na pokladnách a v informačním centru)
  • dle uživatelského nastavení nabízí vstupenky dle návštěvní doby a příslušných období

    • v určených dnech 
    • ve stanovených hodinách

  • pracuje s řadou ceníkových položek

    • základní vstupné
    • snížené vstupné
    • rodinné vstupné
    • vstupné zdarma
    • VIP vstupné
    • a dalšími

  • respektuje nastavené limity počtů osob pro vstupy do výstavních prostor
  • lze objednávat a hradit vstupenky ve více měnách
  • z platebních metod nabízí:

    • platby hotově
    • platby platební kartou

  • tisk vstupenek a dokladů:

    • je možné tisknout daňové doklady i vstupenky
    • tiskne se zpravidla na termotiskárně a to včetně QR kódu se specifikací vstupu

  • Ekonomická agenda:

    • navazuje na vstupenkový systém, doklady zde vystavené se účtují do interního nebo exportují do externího ekonomického systému

  • Manažerské reporty a statistiky

Mohlo by Vás zajímat

26.02.2021

Implementace manažerského systému pro vstupenky a MERCH předměty

Více
10.02.2021

Implementace ekonomického systému

Více
11.01.2021

Implementovali jsme objednávkový vstupenkový systém - online pro web

Více
30.12.2020

Implementovali jsme aplikaci pro ověření a zneplatnění vstupenek

Více
24.10.2020

Vytvořili jsme objednávkový MERCH systém pro pokladnu

Více
15.07.2020

Implementovali jsme novou verzi pokladního vstupenkového systému v Zámku Kroměříž, rozšířený o nové manažerské výstupy a napojený na ekonomický...

Více
06.05.2020

Vytvořili jsme a implementovali Vstupenkový systém pro výstavní a návštěvní prostory a jiné kulturní či sportovní akce, systém generuje a tiskne...

Více

Pro koho pracujeme