zde se nacházíte:
Úvod > Služby > Servisní podpora

Servisní podpora

Firma PEAR poskytuje svým klientům záruční i pozáruční servis, jehož součástí je garance dostupnosti, rychlosti odezvy, hot-line, on-line servisní zákroky a pomoc v případě potřeby, upgrade apod.

  • Předmětem plnění je závazek zhotovitele poskytovat objednateli servisní podporu pro optimální využití programového vybavení, které zhotovitel dodal. 
  • Servisní podpora je poskytována po dobu záruky na dodané programové vybavení v rámci příslušné dodávky SW
  • V dalších letech je servisní podpora poskytována na základě servisní smlouvy.
  • Servisní podpora se uskutečňuje se zpravidla elektronicky on-line, obvykle formou email výzev a dotazů objednatele potvrzených zhotovitelem a archivovaných v deníku servisní podpory zhotovitele.

Novinky

05.06.2019

superrychlá kalkulačka

Více
20.05.2019

připravili jsme softwarové rozhraní do rezervačního systému TMR

Více
18.04.2019

připravili jsme softwarové rozhraní do rezervačního systému Interhome

Více

Pro koho pracujeme