zde se nacházíte:
Úvod > Služby > Servisní podpora

Servisní podpora

Firma PEAR poskytuje svým klientům záruční i pozáruční servis, jehož součástí je garance dostupnosti, rychlosti odezvy, hot-line, on-line servisní zákroky a pomoc v případě potřeby, upgrade apod.

  • Předmětem plnění je závazek zhotovitele poskytovat objednateli servisní podporu pro optimální využití programového vybavení, které zhotovitel dodal. 
  • Servisní podpora je poskytována po dobu záruky na dodané programové vybavení v rámci příslušné dodávky SW
  • V dalších letech je servisní podpora poskytována na základě servisní smlouvy.
  • Servisní podpora se uskutečňuje se zpravidla elektronicky on-line, obvykle formou email výzev a dotazů objednatele potvrzených zhotovitelem a archivovaných v deníku servisní podpory zhotovitele.

Novinky

26.02.2021

Implementace manažerského systému pro vstupenky a MERCH předměty

Více
10.02.2021

Implementace ekonomického systému

Více
11.01.2021

Implementovali jsme objednávkový vstupenkový systém - online pro web

Více

Pro koho pracujeme